tazemomyy 4 aylık bebeğimin gazı ve kakası 1 haftadır çok kötü kokuyor. Başına gelen doktora soran var mı?
gmzayydn tazemomyy kakasını ne kadar aralıkla yapıyor takip etmiş miydin benim oğlum da haftada bir yapıyor kakası geldiğini kötü kokudan anlıyoruz bir kaç gün önceden
berkbaby tazemomyy doktora sordunuz mu acaba bizimde 1 haftadır öyle doktora gitmemize daha var gitsekmi bilemedim erkenden kötü kokulu gaz çıkarıyor acaba üşürmüşmüdür ne yapmalıyız🥹
sinemo6 Bizim de öyle hem yeşil hem kötü kokulu bir de her beslenmede yapıyor 3 aylık. Haftaya doktora gidince mi söylesem yoksa acillik bir şey var mı bilemedim
tazemomyy berkbaby çok sürmedi bizim geçti kendiliğinden açıkçası sonra sormayı unuttuk. Üşüttüğü için olduğunu düşünüyoruz