Yakında 3 aylık olacak bebeğim var dışarı çıktığımız zaman çok ağlıyor seslerden güneşten felan rahatsız oluyor galiba nasıl alıştırabilirim dışarıya günlük cikariyom alışsın diye ama her çıkmamızda sesi kesilene kadar agliyo susmak bilmiyor bende çok stres oluyorum bu sefer napicam nasıl alışacak lütfen fikir verin 😣😣