Yasemin158 yunel04 çocuk doktoruna gideceksin önce o yeşil alan açacak öyle girebilirsin cnm olsa bile yeni doganda geçici olabiliyormuş dua et sen bisey yoktur inşallah
yunel04 Yasemin158 inşallah canım internettende araştırdım dediğin gibi geçici olabilirmiş bu korku o kadar kötü birşey ki Rabbım hiç kimseyi evlatlarıyla sevdikleriyle sınamasın Rabbım onlara sağlık sıhhat versin ❤️
1pankek1cilek Benim bebeğimde de vardı 2.5 ay olunca kendiliğinden geçti tamamen şu an 3 ay 5 günlük bebeğim. Ağlarken esnerken bazen de durduk yere oluyordu. Çenesi bacakları vücudu titriyordu bildiğin ama geçti zaten testleriniz temiz çıkmış. Allah sağlık sıhhat versin evladınıza size sevdiklerinize. Biraz daha takip edin. Ben de ço araştırdım bu refleks gibi bir şey bazı bebeklerde görülmüyor bazı bebeklerde görülüyor büyüdükçe düzeleceğine inanıyorum 🌸
yunel04 1pankek1cilek ay inşallah bizimkide geçer gider geçici birşeydir aynen dediğiniz gibi oluyor ama çenesinde titreme görmedim tek vucud benim 3 üncü bebeğim ilk 2 sinde byle birşey görmedim hatta çevremdeki hiçbir bebekte görmeyince çok korktum inşallah dediğiniz gibi bizimkide geçer amin güzel duanız için çok teşekkür ederim Rabbım sizinde evlatlarınızı sevdiklerinizi size bağışlasın onların hastalıklarını dertlerini göstermesin. 🤲❤️
Mercan12 Canım yenidoganda titreme olur diye biliyorum. sonuçta dış dünyaya adapte olmaya çalışıyor, ben korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum ama sen yinede bir çocuk nöroloji sine götür, için rahat eder eeg çekerler belki doktor gerek bile görmeyebilir.
yunel04 Mercan12 doktorda öyle dedi testte yaptı ama ne bilim bu normal titreme gibi değil tik tarzı olunca korktum ama inşallah dediğin gibi korkulacak bir şey değildir ❤️
Mmeelliikkeee yunel04 mümkünse o anı videoya çekin her zaman yakalanmıyor Dr görsün mutlaka çocuk nörolojiye gösterin bi çeşit nöbet olabilir
Yeniannee23 @yunel04 biz yoğun bakımda yatarken titrediğinde elini koyduğunda duruyosa nöbet değildir dediler ama durnuyosa nöbet olabilir diye demişlerdi 🥰
yiyidom yunel04 video çektiyseniz çocuk nöroloji Polk. Gösterin normal çocuk doktoru anlamaz kardeşimin bebeği de epilepsiymiş titremeleri vardı doktor video çekin dedi videoya bakıp ne olduğunu anladı belki normaldir belki değildir sizinkide bizimki değilmiş eeg emg çekildi video ve annesinin dikkati olmasaydı geç kalabilirdi
yunel04 yiyidom dün çekmiştim bugün götürdüm doktora baktı normal olabilir dedi yenidoğanlarda oluyor hatta isminide syledi ama unuttum ayağını tutunca geçiyor mu dedi ben hatırlamadığımdan geçmiyor dedim testler yaptı sonuca göre gerekirse norolojiye yollarız dedi