Merhaba anneler, 13 aylık kızımda şimdiye kadar 3 defa idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik ile atlattık, ama Dr dedi çok sık oluyor 1 ay sonra gelin tekrar tahlil yapalım acaba idrarı böbreklere mi kaçıyor diye bir bakalım. Böyle bir şey yaşayan var mı? Nasıl bir süreç yaşadınız?