drk_brk Kızlar 11 aylık oğlum var ve hala 0 6 ay emzik kullanıyor diğeri biraz büyük olduğu için almakta zorluk çekiyor. Sizce bu emziği kullanmaya devam etse bi sorun olur mu sizce
beyzzsenturkk_ drk_brk bıraktırırsanız daha iyi olur hemde konusması ilerler aklı erdikçe zorlanırsınız kızımda yaşında bıraktı bülbül gibi şakıyor su an 16 aylık
kagan221_ Canım aynı emziğin büyüğünü mu kullanıyorsin bende 6 dan sonra farklı marka aldm almadı onu aynısının büyüğünü alınca aldi
drk_brk kagan221_ philips aventin emziğini kullanıyorum bi büyüğünü verdim ama büyük olduğu için zorlanıyor
drk_brk beyzzsenturkk_ bir an da ikisini de bırakmak hem benim için hem de oğlum için zor olur 1 yaşını biraz geçtikten sonra bıraktırmayı düşünüyorum. İlk oğlum da 1 yaşında bırakmıştı kendisi almak istemişti küçük oğlum da kendi ne zaman isterse o zaman bırakır baktım bırakmıyor ben bıraktırmaya çalışırım inşallah
kagan221_ drk_brk 6/18 olabilir ondan almıyordu emziği iyi bak 6/12 değilse baya büyük oluyor bende aynı marka almıştım ama yanlışla 6/18 emiyordu