Merhaba arkadaşlar, bebeğim 2 mayısta tam 4 aylık oldu. Kontrollerimizi Ankara Liv hastanesinde yapıyoruz. 3.ay itibariyle sütüm kesildi ve kızımı sadece mama ile besliyorum. 4 ay kontrolüne gittiğimizde doktorumuz bu ay ek gıdaya başlayalım bir kaç gün sonra havuç, patates, kabak üçlüsünden çorba yapın, mayısın 15 inden sonra meyve vermeye başlarsınız 4.ayının sonuna doğruda yayla çorbası vermeye başlayın dedi. Alerji için tadım yapmayalım mı dediğimde gerek yok dedi. Bana çok erken geldiği için hala başlayamadım. 4 ayda ek gıdaya başlayanlar var mıdır merak ediyorum? Bir de Bilkent şehir hastanesinde çocuk doktoru öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim, farklı doktor tavsiyesi de almak istiyorum 🙏🏻