gulsen946_ ssemakaya 4 aylik olucaz ayın 13 de hersey yolunda sizin nasıl gidiyo saglikla büyütün insallh 🌸
denizalismom ssemakaya 1 ay 26 günlük olduk gündüz uykuları zor oluyor ve kısa sürüyor 🥲 gaz sancısı da cabası
ssemakaya gulsen946_ sagolun sizde öyle 😍 Valla 1 ay 27 günlüguz aksam 8de başlıyor ağlamaya gece 12ye kadar susmuyo😬
mavililimon sencokbiliyon bizde 2 ay 3 günlüğüz çok huzursuz bu aralar özellikle akşam 8 den sonra çok ağlıyor ne istediğine anlam veremiyorum
sencokbiliyon dadmom1 demek ki bu ayda hepimiz aynıyız. Sessiz sakin dursa da uyumasa da olur diyorum ama yok. Durmuyor da. Ne yapacağımı bilemez oldum artık
Efepiraye Sürekli huzursuz ağlar ne yatıyor ne kucakta duruyor ne de uyuyor..tam 2 aylığız bugün..geçecek diye umut ediyorum
laylaozdemrr ssemakaya 11 i 2 aylık olucaz gece uykumuz fena sabah uykuları kısa zor dönemi atlattım sanırım bi ara gecem gündüzüm yoktu şimdi eh işte bunada şükür maşallah diyip geçelim😀😀
cigdemalis ssemakaya 2.5 aylık oğlum ağlama atakları var tahmini ne zaman geçer ya artık akıllı durup oyunlar oynamak istiyorum max yarım saat duruyor sonra ağlamaya başlıyor🤦🏻♀️
demirmomm 2 ay 15 günlüğüz uykuları düzene girmeye başladı gibi ama uyanıkkende asla durmuyor. Sürekli ilgi ve kucak istiyor :)
sencokbiliyon demirmomm evet durmuyor. Durmak istemiyor. Kucağımda gezmek istiyor konuşmamı istiyor sürekli. 🥹
sencokbiliyon mavililimon o saatlerde benimki de ağlıyor gaz oluyor. Akşama kadar gaz birikirmiş çünkü. Bu sebeple gün içinde bol bol gaz çıkartmamız gerekiyormuş ki akşam rahat edelim. Ben çıkartıyorum da işte yine de sıkıntı ben özellikle akşam saat 6-9 arasından nefret ediyorum 🥺
annesininbebisi Bir buçuk aylık oldu bugün tam, kilo alımı çok iyi ama sürekli aç sütüm de yetmiyor diye düşünüyorum ama bezleri falan iyi ama iştahı çok açık sürekli anne sütü istiyor 🥲