Valla benim oğlum daha 18 günlükke inufulanza gribi teşhisi koymuştu doktor antibiyotik vermişti kullanmadım. Burnu tıkalı yeşil sümük vardı arada öksürür gibi oluyordu vermedim ilacı hep emzirdim burnunu temizledim 10 günde atlattı. Çok zor bi karardı benim için ama pişman olmadım. İlacı içirseydim o zaman şimdi çok pişman olacaktım