Deletedmom_182 şuan kucağınızda uyumak istemesi çok normal, evet çok çok çok yorucu ama inanın bi bakmışsınız ki artık kucağınıza sığmıyor 🥲🥲 en azından 2.ay bitene kadar idare edin sonrasında yavas yavas düzeliyorlar, benim kız çok seviyor anakucağını. Ben ellerini kundak tarzı bağlayıp içine koyuyorum bende uzanıyorum hafif sallıyorum uyuya kalıyor