canimoglum_01 hafta içi kreşe gidiyor çıkınca yarım saat fix oynuyor,hafta sonu hasta değilse parka götürürüz ya da oyun alanına bağışıklığı da güçlenmesi gerek hep evde olmaz diyerekten.Eğer yatak döşek hasta değil kendini iyi hissedecek kadar bir hastalığı varsa çoğunlukla öyle yine bir kaç saat çocukların olmadığı kumda vs oynayacağı bir yere götürüyoruz sahil ormanlık alan gibi ne çocuklara bulaşsın ne benim oğluma ekstra virüs gelsin diye öyle yapıyoruz.Bunalım geçiriyor yoksa evde 3,5yaş🥹 Diğer oğlumda takılıyor işte 7,5aylık daha 🙂