Kızlar benim sütüm başlarda iyiydi sonra ben biraz üzüldüm bazı şeylere sinir falan oldum sütüm azaldı hatta doktor mamaya başlatmıştı sütüm baya iyiydi mamayi birakacaktim hop sütüm azaldı bestlak damla aldım günde 3 kez kullanıyorum bir su bardağına 20 damla ama o da fayda etmiyor üzülüyorum kızım emsin anne sütü alsın istiyorum ilk kızımda da olmamıştı sütüm nasıl artırabilirim sütümü komposto falan içiyorum su çok içiyorum ama yok fayda dut kurusu suyu falan da içerim ama yok yani ne yapmam gerekiyor