Kaktusseven
Aslinda normalde, gece kuru kalktiginda egitime hazirdir diyor bilir kisiler😅
Ama gun icinde ben ikimizi de hazir hissettim.
Yaklasik 1 hafta wonra kuru kalkti.
Tabii gece vezi biraktiktan sonra da altina yapti.
Yani oyle kuru kalkinca gece rahatim olmuyor😅
Gece altina kalcirdiginda hic bisey demiyorum.
Hemen cis yaptirip, hizlica kuru elbiselerini giydiriyorum.
Ama gunduz, her altina kacirdiginda uyariyorum.
Ben normalde herseye "oyyy bisey olmaz hallederiz"annesiyim.
Ama altina yaptiginda, yaptiginin yanlis olmasini ogrenmesi icin sakince konusup uyariyorum.
Sanirim 3 gundur gece altina kacirmiyor.
Once uyuduktan 2 saat sonra cise kaldirdim.
2.uyanmasi da 3.4 civariydi.
Simdi artik ben uyumadan once cise kaldiryorum.
Yaklasik 4 saat sonra.
Gece de ilk kez dun, ikinci kez uyandirmadim.
Kendi uyandiginda cis yaptirdim.