Karansmmom Kızlar süreciniz nasıl ilerledi, bebeğinizin iyileşme süreci nasıldı, aynı zamanda sunnetinide yaptiranlar varmı, hastanede kaç gün kaldınız, ve tanı konduktan kaç gün sonra ameliyatiniz yapıldı
Ecemsultan Karansmmom benim oğlum oldu 2 gece kaldık hastanede ameliyat 1 saat sürdü. 1 haftaya da toparlandı. Aynı zaman da sünnet te olmuş tu
mervenaz Karansmmom biz 3 yaşında yaptık ikiside yukardaydı ankara gazide yaptık çokta memnun kaldık ameliyattan snra koşuyodu bzimki ağrı oldugundada yavas yavas karnına masaj yaptım çişini yapmadan çıkartmıyolar zten orda bizimkine ağır ağrı kesici yapmışlardı benim oğlum ağrı kesici asla içmez yani 2 gğne düzeldi biri küçük diğeri kesin çalışır dedi 3ayda birde kontrole gidiyoruz hep aşağıda dediler inşlh yukarı tekrar çıkmaz
Karansmmom Ecemsultan neden 2 gece kaldınız peki hiç bilgim olmadığı için soruyorum. Kaç aylıkken oldu ve süreciniz nasıldı çok ağrısı vs oldumu
Karansmmom tugbasuu biz çok geç kaldık ilk tanı 20 aylıkken kondu ama ameliyatlik değil zamanla iner dendi tek tarafti. Senede bir kontrol yeter dendi. Şuan 4bucuk yaşında başka bir Dr a goturdugumuzde artık kendiliğinden inmez müdahale gerekli geç kalmışsıniz dendi ama o hastanede ameliyati yapilmiyormus başka bir Dr a daha gidicez
tugbasuu Karansmmom evet geç kalınmış ben de yeni bir tanıysa bebek küçükse iniyor diyecektim bize de doğduğunda söylendi birinci ayda ikisi de indi. Sizi rahatlatmak için yazmıştım yani
Karansmmom tugbasuu bebekken inikti bizimde 2 yaşında tam ortada kendiliğinden inebilir dendiği için bekledik malesef
Karansmmom Ecemsultan sizin neden bu yaşta oldu. Bizde 4.5 yaşındayız geç kaldık diye çok üzülüyorum Dr birazda küçük givi geldi dedi. Bize 2 yaşta kendiliğinden inebilir dendiği için bekledik ama çok geç kaldık gibi hissediyorum. Dr biz ilerisi için bir sorun olur vs dedimi. Sünnetini sizmi istediniz kendisimi teklif etti birde devlet hastanesimiydi. Çok soru sordum kusura bakmayın lütfen
tugbasuu Karansmmom nasıl yani ikisi de yerindeyken birden yukarı mı çıktı ameliyat mı oldunuz şu anda da ben stres oldum şimdi de . İkisi de olması gerektiği yerde şu an ama ..
Ecemsultan Karansmmom bizede aynı sizin gibi 3.4 yaşına kadar inebilir dediler. Bekledik inmedi. O yüzden bekledik 5 yaşına kadar. Evet devlet hastanesi idi. Sünneti de biz istedik olmuşken oda olsun diye. Korkulacak bişey yok canım. İçini ferah tut. Ergenliğe girdiğinde tekrardan muayane ye gideceğiz. İlerisi için sperm leri de falan sorun olacakmış diye bakılacak işte . Başkada bir sıkıntı olmaz dedi.
Karansmmom mervenaz peki kaç gün hattınız hastanede. Sünnetini de yaptirdinizmi yoksa daha önce yapılmış miydi. Birde Dr ismi ve ücreti sorsam kusura bakmazsaniz🙏🏻
Karansmmom tugbasuu bebekken kontrol edildiğinde yerindeydi böyle bir sıkıntımız yoktu. 2 yaş kontrolunde sağ taraf ne aşağıda ne yukarıda ortada büyük ihtimalle iner kendiliğinden dediler ama inmedi
Karansmmom Ecemsultan size de çok geçmiş olsun. Umarım sorunsuz atlatır minikler🙏🏻 bende sizin gibi sunnneti de olsun aradan çıksın çocuğa travma olmasın istiyorum
mervenaz Karansmmom ücreti yok doktor ismini eşime sorar yazarım hastanedede yatmıyosunuz ve bzimki iki taraflı olduğu için sünnet yapılmadı