Merhabalar. 1 aydan fazla oldu sütten keseli. Öncesinde de azaltmıştık zaten günde bi kere emiyordu göğsüm dolmuyordu. Şimdi bitmiş mi diye baktım sıktım hala var ama rengi sapsarı ve koyu kıvamlı yağlı gibi. İltihap mıdır bu yoksa süt biterken böyle mi olur