Erkeekanneesii 2 ay 12 günlük bebeğim 2 haftadır biberonun ucunu ısırıyor ağzının suyu akıyor ve huysuzluk yapıyor ara ara Diş çıkarıyor olabilir mi bana erken gibi geliyor ama diş çıkarma belirtileri var sadece ateşi çıkmıyor
gmzzmrtt Erkeekanneesii yok canım diş çıkarmaz ama çok yavaştan etkileri olabilir. salyası akması gayet normal. Benim oğlumda öyle oldu. Salyası çok akıyordu önü hep ıslatıyordu tam tükürüğünü yutamıyorlar elleri sürekli ağzındaydı. Altı aylıkken patlattı alt dişini. Gayet olağan o aylarda önüne önlük tak sıvı geçirmez olsun döşü ıslanıp üşümesin. 4 aylıkken filan geçiyor salya akması filan.
LinaElzem Erkeekanneesii o dönemler benim kızda da çok oluyordu bende öyle düşünüyordum sonra baktım tükürükle alakalıymış sanırım. Yutamadıkları için dışarı atıyorlarmış. 4 ay gibi azaldı. Şuan 7. Aya gireceğiz artık gerçek diş belirtileri var.