balbocegimmm bizim 1 ay oldu başlayalı yedek başvuru kısmından başvurumuzu yaptık ilk önce arayıp bilgi aldılar sonra sıramız gelmiş 1 kontenjan boşluk varmış hemen gidip kaydımızı yaptırdık☺️ Kayıtta istenen aşı belgesi maaş bordrosu ev kiraysa kontrat belgesi çocuk kimlik fotokopisi ve 4 adet resim istendi. Her hafta etkinlik ve çocukların resimlerini mail olarak paylaşıyorlar. Biz uzun dönem saatine göre konuştuk akşam 7ye doğru alıyoruz sabahta 10da bırakıyorum. Sınıfta 9-10 öğrenci 2de öğretmen var özel okuldan farksız yemekler 3-4 öğün olarak catring firmasından geliyor. Listeyide paylaşıyorlar ☺️ Memnunuz