edamikail Kızlar oğlum 21 günlük göbeği düşeli oluyor baya ama göbek deliği dışarda kaldı zamanla içine girer mi ? Annemler üstüne maden para yada düğme koy yoksa içine girmez diyorlar, ne yapmam lazım sizinkiler nasıl oldu bilgilendirirmisiniz beni biraz
aybarsmom34 edamikail Benim bebeğiminde o şekildeydi, şimdi içeri girdi ve normal göbek görüntüsünü aldı. Müdahale etmeyin derim
arasardaannesi mrsgcl edamikail bnmkınınde öyleydı doktor göbek fıtığı dedi buyudukce düzelrbılır de düzelmeyebilırde dedı. dedm kemer fln oluomus böle göbek dısarda fıtık için ondn fln alıp takayım mı hyr hıc bıseye gerk yok dedı buyudukce gectı bıkac ay sonra.sızınkıde gecer ıns cok asırı ıkınma aglama fln daha cok çıkarır göbeğini ona dikkat edin dedıydı sadece🌺
Azram3523 edamikail bir sey koymayın benim kızımında cok dısardaydı herkes size söylediklerini söyledi koymadım suan 8 aylık öyle bi problemimiz yok
edamikail arasardaannesi maalesef çok ıkınıyor çok ağlıyor, ne yapacağımı bilmiyorum geri çıkıyor içinden
arasardaannesi edamikail gecenlerdendır oda ıns mrk etmıyın oluomus bnde cok gezdırıodum süreklı konusmk fln ıstıodu bebk bıle olsa😃
Leblebi_tozu edamikail benim bebeğimde öyleydi doktor üzerini gazlı bezle ört bezi takılıp acıtmasın demişti
annesininbebisi Benim kızım da 45 günlük, onun göbeği de öyle araştırdım göbek fıtığı olabilirmiş kendi kendine geçiyormuş bastirdiginizda içine gidiyorsa sorun yokmuş gitmiyorsa cerrahi müdahale gerekebilirmis sanırım