theblackvirgo ben yaptım kızım 13 aylık şuan çok memnun kaldım özele gidiyordum normalde beni 36.hftada sezaryene almak istediler suyum azalmış diye kabul etmeyip Zeynep Kamile gittim 2gün doğumhanede yattım açılmam başlamıştı suniyle desteklediler normal doğum yaptım çok şükür çok ilgililer