Kızlar önceki postda da belirttim ama bu konu başka şuan kendi telefon gecmisimi cikarmam lazm yani hat dokümanımi derler bska bsey mi blmiorm o dokümanı cikarmam lazm çağrı gecmisi SMS geçmişini işte ne kdr şey çıkıyorsa artık ve bunun için müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum robot konuşuyorm bkac no aradm da Vodafone yanmda uygulamasından da yapamadm kullanım detaylari die bölüm var ordan bakaym dedm son 1 ay gözüküyor en fazla oraya tikladm kullanım detaylarinzla ilgili bilgi bulunamadı lütfen daha sonra tekrar deneyiniz diyor kaç kere denedm olmuyor nasıl yalablrm bilen varsa solesin lütfen önemli bir konu benim için çok acil doküman almam lazm