Muhammet kendinizi iyi hissediyorsanız istediğiniz zaman çıkabilirsiniz. Ama evden çok uzaklaşmamaya ya da yanınızda gelecek biri varsa eşlikliyle daha iyi olur. Vücut kendini tam toplamadığı kan kaybettiği ve hormonlar hala düşüşte olduğu için baş dönmesi göz kararması gibi şeyler olabiliyor ya da çabuk yorulma. Tedbir elden, ama mutlaka temiz havanızı alın. Çok iyi gelecek size de bebeğe de