prensannesi1704 bende 13 aylık kestim ama hamile olduğum için ve sütün yok denecek kadar azaldığı için. Sizin bebiş gibi benim de oğlan emmek ister yemek yemezdi. Ben siyah bant yapıştırdım göğsüme. Açamadı da kendisi. Pis oldu be oldu diye diye bıraktırdım. Zor bir iş o yüzden yanınızda birisi bulunması gerektiğini düşünüyorum. Metanetli olmalı ve kararlı durmanız lazım. Ağlar, bağırır çağırır lakin direyetinizi ortaya dökmeniz gerekli. Ben cuma günü sabah kalktığında hiç emzirmemekle başladım. Hastane işimiz vardı zaten arabada sallanarak uyukladi hep. Oradan annemlere geçtim. İlk gün biraz zor oluyor istediği zaman açıp gösterin ki bantlı şekilde pis oldu kapat diyerek anlasın. Böyle böyle 3 gün geçti biz o ara hep yemek yedirmeye çalıştık. Pilav ve yoğurt, sulu ve çorba tarzı ve yemekten sonra abur cuburla kandırmaya çalıştık. Az da yese 1 kaşık da yese yiyerek alistirdim.
Annem çalışıyordu evde olmadığı zaman bana kalıyordu hepsi, geldiği zaman oğluma kendisi bakar yemeği ben yapardım. Parka çıkarmayla, arabayla gezdirmeyle bu duruma kendisi de alıştı ve istememeye başladı. Emecek mi diye denemeyin istiyorlar yoksa 😂
Benimki 3 ay oldu dün yine denedim ellemek istiyor ucuna bastırıyor oyun ediyor kendnce. Emecek mi acaba dedim ama ağzını açıyor direkt 😂
Sütten kestikten sonrs da yeme alışkanlığı edindi ve şükür yemediği beğenmediği şeyleri bile yediriyorum. Az demeden uz demeden oyun ederek yapıyoruz herşeyi ☺️
Kimisi benim gibi bant yapıştırıyor, kimisi sirke ile, çemen ya da salça ile, sabır taşı ile yapan çok kişi var ama oğlum bağımlı haline geldiği için hiçbiri kesmezdi oğlumu biliyordum. Bant da işe yaradı.
Rabbim yardımcınız olsun inşallah bu konuda ❤️