Yoğun bakıma alabilirz bile dedi bze dr..acıkcası drumuzdan hiç memnun değilim 3 4 ayrı antibiyotik ve kortizon ve oksijen tedavisi..gerek var mıydı bukafarına hiç bilmiyorum daha 40 günlük çocuga vermediği ilaç kalmadı..inşallah akciğerlerinde kalıcı bseye sebep olmaz