doga1 Annelikdeneyimim- ben almıştım iade gondericem bugün bebeğim 2 ay 20 günluk çok uzun süre tutamadım içinde bana da ona da rahatsız geldi bayağı memnun olan var demekki değişiyor
Hilalll9595 Annelikdeneyimim- evet ben kullandım kış ayında doğduğu için biz 6 7 aylıkken kullanmaya başladık ama kızım erken yürüdüğü için çok uzun sürede kullanmak nasip olmadı açıkça
KayraVeAnnesi_06 Annelikdeneyimim- Bende çift yönlü olan modelini 3 aylıkken kullanmaya başladım , bir sorun yaşamadık