bunemeselaa Kızlar 2,5 aydır ilaç kullanıyorum panik atak kaygı bozukluğu için, 3 -4gün önce dozumu yükselttik dünden beri tüm vücudum yanıyo sıcak basıyo böyle ısırgan sürersin biryerine sızlar ya öyle oluyor ilaç dozunu yükselttiğimiz için olabilir mi acaba?
Nur_61 bunemeselaa ben kullanıyorum ama böyle Bi durum hiç yaşamadım bende iki gündür iştahsızlık ates basması filan var
Nur_61 bunemeselaa Bi tekrar gidin doktora ben öyle olmadım hiç 2 tane ilcak kullanıyordum 1 4 gündür icmedm içim daralıyor ates basiyo yemek istemiyorum midem bulanıyor perişan oldum
bunemeselaa Nur_61 bende öyleyim resmen göğsümde tarifsiz bi acı daralma var eczacı ile görüştüm şimdi dozu birden yükseltti muhtemelen ondan olmuştur dedi 10 luk böyle yapmamıştı bana çünkü, yarım yarım kullan bünyeni yavaşça alıştır dedi olmadı doktoruna sorarsın yine dedi malum randevu bulmak da zor 20 yi şimdi yarım yarım alacağım sabah akşam olmak üzere rabbim şifamızı versin çok zor
Nur_61 bunemeselaa böyle ilacla sıkıntı olunca gittiğinde bakiyo doktorlar bende bu kullandığımda önce ki ilacım çarpıntı yapmıştı gittim ilgilendi hemen ilacımı değişti