Kızlar oğlum 47 günlük eşim maalesef hastalığı bize de taşıdı dikkat etmemize rağmen ☹️ Antibiyotik ve hava veriyorum kuru öksürüğü vardı hafif. Artık düzeldi sayılır 4 gündür böyleyiz. Tam artık bebeğim düzeldi derken bugün ben öksürmeye başladım. Bebeğimi emzirmek dışında fazla yaklaşmıyorum yine dikkat ediyorum. O ilaç kullandığı için ben kullanmak istemiyorum her ne kadarda olsa sütten geçer diye. Ihlamur bal limon sıcak şeyler iyi geliyor. Fakat acaba bebeğim iyileşmeden tekrar benden hastalık kaparmı tek korkum o 😣. Birde 2 günde 1 banyo yapıyoruz biz ama hasta olduğu için yaptırmaya cesaret edemedim iyice kötü olmasın diye sizin fikirlerinizi merak ediyorum.