Bebeğim 3 ay 12 günlük. Gündüz uykuları yok denecek kadar az.biraz uyuyup ağlayarak kalvkar ve bir daha çok zor dalar (besleyip yatırırm aç değil) derin uykuya geçememe problememiz var Geceleride sürekli kendini uyandıran çok huzursuz bir bebek. Meme ağzına vererek evirip çevirerek öyle geceyi geçrimeye calısıyorum. Kucağımda hiç sakinlemez. Yalnızca mama ile besleniyor. Napmalıyım normal mi? Zaman geçtikçe herşey daha da mı zorlaşacak yoksa hafif uyku biraz olsın derinleşecek mi? Derin uyku hiç yok bebeğimde. Rica ediyorum deneyimli annelerden süreçle ilgili yorum bekliyorum. Herşey düzelecek mi daha da mı zorlaşacak? Napmalıyım yanlış birşeyler mi yapıyorum öyle üzülüyorum ki anlatamam…