Kızlar bebeğim 3,5 aylık son 15 gündür falan hergun kaka yapan bebeğim 2 güne bir yapıyor ve devamlı gaz yapıyor afedersiniz gazı çok kötü kokuyor aynı şeyi yaşayan varmi kontrole gideceğim gitmeden sormak istedim endişeleniyorum ama herkes abarttigimi düşünüyor bise olmaz olur öyle diyorlar ??