Normalde yaşını karşılar derler ama benim kızım yaşını geçtikten sonra emeklemeye başladı. Şu an 17 aylığız sıralamamız var, ellerinden tutunca gidiyor ama tek başına yürüme yok. Yani bunlar normal şeyler doktorunuzdan karın ve bacak kaslarına bakmasını rica edin eğer bir problem görmüyorsa sıkıntı yok zamanla kalkacak demektir.