H12345 Kızlar hamile olduğumu öğrendim çok şükür Ama adetim vs geçmeden öğrendim …Kanda 171cıktı Doktor ıki gün sonra geri gel dedi artacak mı artmayacak mı diye… Sağlıklı bır gebelıkse zaten artar dedi İki güne yukselır mı ? Ben hiç bilmiyorum bu konuları
KuzeyinAnnesi03 H12345 2 gunde 1 takip ediyor canım . Bugün 150 çıktıysa 2 gün sonra 300 falan çıkması lazım en az %60 olması lazım canım
endoplazmikretikulumiste H12345 ilk gebeliğim dış gebelikti beklenen artış yaşanmadığından ve kese görünmediğinden dış gebelik adledildi ve gerekli aksiyon alındı . Önemli , ihmal etmeyin .
H12345 KuzeyinAnnesi03 Öyle artıyor hemen demek Adet günüm geçmeden ogrenınce nasıl oluyor vs bilmediğim ıcın hemen artacağını düşünmedim Demekkı artıyor olması lazım İnşallah artar tşk ederim canım 🌺
KuzeyinAnnesi03 H12345 inşallah canım sonuç çıkarsa yaz mutlaka sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım
H12345 niluna hayır canım ikinci olacak inşallah İlk bebegımde adetım 4-5gun gectıkten sonra ogrenmıstım ee ozaman degerlerım oldukça yuksektı Bunu da adetime 1hafta kala tesadüfen ogrenınce hani adet öncesi olunca bı an kestıremedım nasıl oluyor diye 🙉🙉 Şuan muhtemelen çok çok yeni kanda var ama kese yok henüz ondan ne dusunecegımı bılemedım
endoplazmikretikulumiste H12345 bir doz metotreksat uyguladılar bir tür kemoterapi ilacı çok ufak bir doz kalçadan iğne vuruluyorsun, ve kalınlaşan kendini gebeliğe hazırlayan rahim duvarını kürtajla temizliyorlar . Sonrasında rahmin dinlenmesi için 3 ay gebelik yasak .
kzlrm0606 H12345 oo iyi kstlamış maşallah hayırla büyüsün inşallah bende bebişimi 5 gün kala öğrenmiştim