Merhaba arkadaşlar oğlum 29 aylık, bugün itibariyle bezi tamamen attım, umarım başarırım😂 Klozet korkumuz gitti çok şükür oturuyor ama sürekli bitti bitti diyip kalkıyor yapmadı hiç 1 saattir mesela. Sizler neler yaşadınız tercübelerinizi anlatırmısınız neler yapmam gerekiyor