cigdemalis 2.5 aylık oğlum çok huysuz uyanık olduğu zamanlarda ağlıyor genellikle atak haftasından mı acaba gazını çıkarıyor karnı da tok oluyor altı da temiz belirli saatleri var o saatlerde baya ağlıyor sebebini bilen var mı
mombarbie_ cigdemalis kucak için ağlıyorlar benimkide 2 buçuk aylık uykusu gelince ve kucağa gelmek için ağlıyor birde ben olduğu odada bırakıp gidince arkamdan bakıp ağlıyor 😅
gamzeci Gazları bırden fazla oluyor benım kızım da cıkarıyor Du ama gaz sancısı yaşıyor Du kolık ti sürekli ağlıyor Du
mombarbie_ cigdemalis kimyon yerine nurse Harveys colex şurup var ondan verin gaz için içinde kimyon yağı takviyesi var baya işe yarıyor gaz için
gamzeci cigdemalis ben kendim her gun bı su bardağı cayını içtim 1 su bardağı da rezene sabah birisini akşam birisini tükettim kendıne verince rahatsızlandı hazmedemedı daha kötü oldu rezene verilir miş ama kimyon baharat oldugu ıcın hazım sorunu yaşar mış ben tükettim o emdiği için sütten geçti ona rahatlattı biraz onu