23 nisanda basladik egitime.1 hafta disari cikmadik.yeni yeni Cok yakin market bakkal vs. O da cisini yaptiktan hemen sonra. Ve yanimda belki altina yqoar diye, temzilik malzeleri bulunduruyorum🤣Yarim saati gecmiyor eve donmemiz.
Portatif lazimlik var, e bebekte. Kullanimi super kolay.
Persembe gunu doktor randevumuz var. Valla nasil olacak ben de emin degilim.
Kilot bez aldim yine ne olur ne olmaz diye.
Kendine ve kizina guveniyorsan, bir hafta sonra ufak ufak baslayabilirsin.