5 gündür sağ göğsümde bir ağrı var. Elimle kontrol ediyorum hiç elime gelen bir şey yok sertlik vs. Göğüs seklimde değişme kızarıklık yara gibi şeyler de yok sadece Ağrı var. Hafif koltuk altıma vuruyor.emzirmeyi bırakali 5 ay oldu cevremdekiler süt ağrısıdır ,içeride kalan süt iltihap yapmıştır falan diyor ama korkuyorum başka bir şey çıkacak diye . Dün hastaneye gittim ilcedeyiz ultrason yokmuş hiç bir şey yapmadılar merkeze gitmen lazim dediler eşimin iş durumundan izin ayarlayamadik . Böyle bir şey yaşayan var mı veya bu ağrı tek başına meme kanserini gösterir mi. İçim içimi yiyor.