Slm anneler bnm büyük 6 yaşında bir oğlum var nasıl anlatılır bilmiyorum ama kafası çok farklı calisiyo herşeye ağlayan takıntılı olan duygusal bı yapısı var ilkokula gidiyor okulda çok sorunlar yasaniyo dersleri çok ii hani dewlet hastanesinde psikiyatri randewusu aldm bı faydasi olurmu yada ne yapmam lazım