OglummBalll Rop muaynesinde bebeğe göre uzun süre de olabiliyor.Benim ikiz bebeklerimin birinde sıkıntı yaşamazken diğerinde yaşadık.Küvözden taburcu olup ilk kontrole gittiğimizde 1hafta sonra takip denilmişti.1 hafta sonunda evresi ilerlemiş acil enjeksiyon demişlerdi.Hüseyin Yetik takipliydik biz.Enjeksiyon olup kör olmaktan kurtulmuştuk çok şükür.Nerde takip ediliyorsunuz bilmiyorum ama hüseyin yetik ropta 1 numara ona da götürmenizi tavsiye ederim