Kızlar hepinize merhaba
Bugün çekilmiş olduğum tiroit ultrasonunda şu ölçüler de bi nödül çıkmış korkmalı mıyım normal bi ölçüde mi tehlikeli birşey mi bilgisi olan var mıdır 🥺
**Tiroid sol lob orta-inferior kesimde 7.5×6 mm boyutunda hiperekoik solid nodül izlendi. ******