bugleminannesi34 Merhaba kızlar doktor kese var ama bebek daha görünmüyor dedi 6 haftalık alttan baksam görünür ama gerek yok 2 hafta sonra gel bakalım dedi başına gelen var mı bide kist çıktı bu engel olabilir mi acaba
Syhn26 bugleminannesi34 benimde aynısı oldu 6 hafta yoktu 7 de gittim 8 de gittim en son 12 ye kadar bekledim çıkmadı 12 hafta kürtaj oldum sonra 3 ay korunma sonucu 4 ayimda hamile kaldım bebeğim 5 aylık inşallah sizin çıkar ama bazen böyle oluyomus sebebi bilinmiyo
minniks bugleminannesi34 benimde 6 haftalıkken kese vardı ama bebek yoktu 7. haftanın ortasında gittigimde bebek ve kalp atısını duymustuk gec dollenmeden kaynaklı oluyo sanırım icinizi ferah tutun kist engel degildir diye biliyorum cunku hastanede bi bayan 35 haftalıktı kisti vardı
sebebiyok bugleminannesi34 aynısı bende de oldu 8haftalikken gorunmustu bebegim olumsuz bir sey olsa soylerdi doktor stres yapmayin simdiden
melegim71 bugleminannesi34 6 hafta gibi gittim bebek yoltu alttam bakmisti birde 2 hafta sonra gorundu canim ki cevremdede bu skeil olan cok
Syhn26 bugleminannesi34 inşallah değildir ama öyle olsa bile tekrar hamile kalmanız çok dha kolay oluyo üzücü bı durum malesef ama yaşanıyo ve Allah tekrardan nasip ediyo
Cihangiriinannesii bugleminannesi34 6 haftada gozukmemesi normal. 6+5 olduk dün bende gittim hala bebek gözükmedi 7 8. Haftaya kadar normal gözükmeyebilir canınızı sıkmayın ☺️