rabiaa1 Kızlar bebek kıyafetlerinizi hangi ayarda kurutuyorsunuz ve cekmıyo yardımcı olurmuşsunuz yeni aldım kurutma çünkü
Kuzeynepp rabiaa1 gömlek haric herseyi bebk olsun bizimkiler olsun dolap kurulugu yapıyorum 1,5 senedir kullanıyorum hiçbişey olmadı şükür 🙏
endoplazmikretikulumiste rabiaa1 benim ki Arçelik ve asla memnun değilim benimki çekme yapıyor hassas ayara çok doldurmadan kullanırsam bir nebze daha iyi …..
Ayazzmom Hijyenik kurutma ayarı var onda kurutuyorum şimdilik çekme yapmadı arçelik marka kurutma makinesi
Kuzeynepp rabiaa1 gömlekleri gömlek kurutma ayarında atıyorum demek istedim onn dısında hepsini dolap kuruluğu.
selin1724 Bende bebek+👶🏽 diye bir ayar 3:15 dk onda bazen 2 saatlik karma ayarında kurutuyorum çekmedi
rabiaa1 endoplazmikretikulumiste Kuzeynepp bana ısı ayarını çok yükseltmeyin yoksa çeker dendi normal seviyesinde kullan dedi
Kuzeynepp rabiaa1 bayadr kullanıyorum sorun olmadı belki yünlülerde cekme oluyordur. Birde siyah kanvays tarzı pantolon atmıyorum renk atmasın die
rabiaa1 Kuzeynepp peki nevresımleri atıyormusumuz ve hangi ayarda yani ben attım yastık kılıfını falan içine dolamış nemli çıktı yastık kılıfları nevresımde tam kuru çıkmadı nemli çıktı ayarını bilemedim
Kuzeynepp rabiaa1 evet nevresimde oluyor maalesef bazen dediğiniz gibi içine dolaşıyor haliyle nemli çıkıyor tekrar atıyorum. Fermuar yada düğmesi varsa kapatıp atıyorum yada katlayıp koymayı deneyin.