Prensimm Kızlar Haziran’da Antalya’ya tatile gideceğiz küçük oğlum 6.5 aylık oluyor ozman hasta ederim güneş çarpar diye korkuyorum sizce neyapmalıyım. Önlem olarak gunes geçirmeyen mayolar varmış ondan mı alsam ? Giden var mı o aylarda
defnemiraybebek Prensimm 2 aylıkken gitmiştim git birşey olmaz keyfine bak mayo güneş şapkası vb alırsın birşey olmaz
bebikveben Prensimm biz de 5 aylıkken gittik. Güneş kremi, tüm bedeni kaplayan mayo, şapka derken tüm koruyucu şeyleri aldık yanımıza ve hiçbir şey olmadı, çok eğlendik. Siz de öyle yapabilirsiniz
Hiyelist Prensimm bende tam 6 aylıkken gitmiştim tatile. Güzel bir güneş kremi şapka şemsiye. Güzelce kremleyip denize de soktum hiçbir şey olmadı. Ama güneşte ve suda çok tutmamak bide sudan çıktığı gibi duş aldırmak lazım. Tuzlu su vücudunda kalmaması için. Ama gayet güzel geçti hiçbir sorun da yaşamadık.
edefneee Prensimm Benim bir arkadaşım 40ı çıkmadan götürmüştü geçen sene hiç bir şeyde olmamıştı denize girdiği sürece bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum bolca güneş kremi sürün birde 10:00-16:00 arası güneşe çıkartmayın iyi tatiller 🌸
Prensimm Hiyelist teşekkür ederim peki mayo aldınız mı bütün vücudunu saran ? Bende çok az havuza sokarım belki denizde üşür suyu tam.ısınmazsa Haziran’da diye düşündüm.
maidesina Prensimm havuzlar klorlu oluyor havuzu tavsiye etmem bebeğiniz kızsa eğer hiç hiç önermem. Benim de ilk bebem ağustos gibi gideceğiz 8 aylık olacak mayo şapka krem c vitamini probiyotik kullanmayı düşünüyorum
Hiyelist Prensimm yok normal mayo giydirdim ben bir sorun yaşamadım. Ama dediğim gibi iyi bir güneş kremi almak ve güzel uygulamak gerekiyor
Prensimm maidesina bebeğim erkek şişme çadırı olan yataklardan alayım dedim havuza da zaten çok uzun süreli sokmam
Barbekusos Prensimm selaaam gecen sene oğlum 6 aylıkken istanbuldan antalyaya tatile gitmistik. Arabayla gittiğimiz için gece yolculuğu tercih ettik biraz zor oldu arabayi sevmeyen bir bebek olduğu icin ama tatilde müthiş keyifliydi. Hm upv korumalı mayo sapka takim almıştım surekli de güneş kremi sürdüm. Havuza da girdi. Cok güneşte durmamaya dikkat ettik. En güzeli de 6 aylik ömrünün en rahat uykularını orda uyumuştu heralde. 10 dk içinde uykuya dalıyordu:) incia sinek kovucu sprey kullaniyorduk geceleri de. Iyi tatiller şimdiden.
Ezgi-123 Hiyelist bebeğim 1 yaşında güneş kremi olarak önerilerniz memnun kaldıklarınız nelerdir acaba bende tatile götüreceğim haftaya ilk defa
Barbekusos Mayo buydu bir de şapkası vardı. Güneş kremi de kullanınca en ufak bir kızarıklık bile olmamisti
maygirl Prensimm uv korumali mayolar kullanin temiz icerikli yuksek.korumali gunes kremi ve kuck bi sisme havuz alin denizde cok az tutun havuzda deniz disinda icine siz su koyun gunese maruz birakmain cok sudan ckinca hemen ilik su ile yikayip kurulayin bsey olmaz canm.denize yinede com maruz brakmayin clt hassas ve cou aşılari henuz tamamlanmadgi icn enfeksiyona aciktr bebek.dikkat ederseniz bi sorun yasamazsiniz
Mazikeen Prensimm 5 aylık gittik hiç bişe olmadı niye hasta olsun ki öğlen güneşinde çıkmadık sadece çocuklar değil yetişkinlerinde çıkmaması gerekiyor zaten
Mnli Prensimm oğlumda ilk yaz tatiline 7 aylıkken yazlığa gittik uzun kollu mayo uv şapka temiz içerikli güneş kremi direk güneşten sakının daha çok öğleden sonra dışarı çıkın bir şey olmaz inşallah ben zaten hep uzun kollu giydiriyorum mayolarını güneş kremi ne kadar temiz içerikli de olsa kimyasal sonuçta ne kadar korursak o kadar iyi