biee23 Orkidemin biri 1 ay sonra falan çürüdü çiçekleri kurudu. Şimdi eşim bir tane yine almış kurumaması çürümesi için ne yapabilirim
marselsmom biee23 benim de öyle olmuştu hatta çiçeklerinin olduğu dal komple kurudu odun parçası gibi kaldı kestim ben de . Sadece 3 yaprak şeklinde kaldı. Direkt gün ışığından uzak tuttum. Kuzey cepheye koydum. Altına tabak koyarak Her yeri ıslanacak şekilde suladım. Bir de alakası var mı bilmiyorum ama biberonda kalan mamaları kayınvalidem sulandırıp çiçeklere veriyordu bunu sık sık yaptım . Şimdi yeni bir dal ve tomurcuklar veriyor orkidem 🌸
Pnay biee23 genelde çok sulandigi için çürüyor. Oyuzden haftada bir yada on günde bir sulayin, ve az su verin
marselsmom biee23 inanın ben de bilmiyorum ve saçma buluyordum. Kayınvalidem lohusayken geldi yanıma ve bitkilerime mamalar, çay suyu, yumurta haşlama suyunu her şeyi çiçeklere verdi . Tüm bitkilerim gerçekten coştu :)
fenotippp @biee23 pirinc suyu çok etki etti 4 ay hiç bir gelişme olmazken pirinç suyunu döktükten sonra ki hafta yeni kök ve yaprak açtı dene istersen