Merhaba, nasıl soracağımı anlatacağımı bilmiyorum zaten doğdu doğalı uykusu sıkıntılı yemin ediyorum küçükken daha çok uyuyormuş.
Sıkıntımız şöyle 7-8.30 bazen bazı durumlarda 9 gibi yatırıyorum zaten ilk 45 dakka kesinlikle uyanır yani öylesi nadiren uyanmadığında gidip kontrol ederim bir şey mi oldu niye uyanmadı diye. Ama son 3-5 gündür gece belli bir saatte kalkıyor emziriyorum veya emzirmeden uykuya geçiriyorum uyudu gibi oluyor ama dalamıyor dönüp duruyor sonra kalkıyor tekrar yatırıyorum uyudu sanıyorum tekrar kalkıyor ağlama falan yok ama ne yaparsam yapayım emzirirken uyurdu emiyor uyuyor koyunca yine böyle yatakta dönüp duruyor bunu yaşayan var mı ne yapıcam bilmiyorum yarım saat uyumasını özleyeceğini bilmezdim uyumuyor dalmıyor hiçbir şekilde