minnoskonunannesi tabi tabi bende de oldu. İlk zamanlar bebeğim yoğun bakımda kalmıştı sağmaya alıştık , sonra bebeğim geldi emiyordu ama boşaltamıyordu emmesine rağmen taş gibi oluyordu. O zamanlarda sağıyordum. Sürekli süt akıyordu dışarıya bile zor çıkıyordum ped koymama rağmen felan fayda etmiyordu. Sonra baktım sağarak iyice çoğalacak yavaş yavaş sağımı bıraktım bebeğim de güzel emdi. Sonra yumuşamaya başladı. İlk bende sizin gibi düşündüm ama terbiye olmuş benimde. Bebeğim 11 aylık olacak neredeyse yumuşacık hala ve emiyor. Sıkıntı yapmayın kendinize 😊