Anneler gece uyumamışam, kızımın 1 haftadır gece sabaha karşı burnu tıkanıyor. Yaptıklarım sabah akşam burnunu açmak sf ve aspiratör ile, karanfil soğan, cold mix ve otrivine (doktpr tavsyesi ile) odanın nemi 48-50 civarında. Daha napcamı şaşırdım ha bide nazalnem de kullanıyorum. YOK YOK tıkanıyor kafayı yicemmm uykusuzluktan delircem artık. Ciğerlerini dinliyor doktor temiz diyor. Napcam ya.