meyrmo Ben nezle oldum 4 aylikta kızım var kızımı öpüp koklayamiyorum 😔 ya onada gecerse diye korkuyorum sonuçta aynı evin içerisindeyiz. Ya kaparsa ben dikkat ediyorum ama ben bile zorlanıyorum yavrum hasta olursa çok zor olur onun için 😔
2kiz meyrmo emziriyorsan emzirdigin zaman maske takabilirsin sende yaş zencefili rendeleyip sıcak suya koyup iç daha hızlı geciyor
cnslsfr meyrmo ben maske takıp emziriyordum ama sarılmaktan da geri koymadım kendimi. maskeyle hep sarıldım ve bol bol emzirdim çok şükür ona bir şey olmadı
The_paues meyrmo korkma.bende senin gibiydim halen daha pimpirikliyim bizden bulaşabiliyor evet ama onların bünyesi bizden iyi daha çabuk atlatıyorlar.ben 3,5 aylıkken hastalanmıştım gece bile maskeyle uyuyordum bulaşmasın diye 😂
Marsila meyrmo Şu an ben de grip oldum emzirir çeken uyuyakalmışım ikimizin de üstü açık uyumuşuz öyle şimdi ikimiz de hasta olduk