beybimeybi Merhabalar ütüm bozuldu yenisini alacağım. Philips azur marka mi yoksa tefal mi alsam cok ikilemdeyim. Kullananlar yorum yapabilirse cok sevinirim.
sheesyelllow beybimeybi ben daha yeni philipsin utusunu aldım fiyatı da 1400 civarı modelini hatirlamadigim için fiyat yazdım ☺️ gayet güzel utuluyor ben memnun kaldım
kimbumadam beybimeybi Tefali 1,5 sene kullandım. İç kısmı paslandı , sürekli temizlik istiyor.Kıyafetlerde sarı sarı leke bıraktı. Philips azur kullanıyorum şuan aşırı iyi Lütfen tefal alma :)