Benimde güzel fikirlere ihtiyacım var..Kızım huysuz huzursuz şu üç gündür istediği olmayınca birden yere kapaklanıp ağlıyor..Bir okadarda tatlı oluyor o halleri ama sanırım sonu gelmeyeceği için bundan sonra sıkıntı.. Ve kesinlikle 2 yaş, ben geliyorum diyor..gümbür gümbür☺️