Batuhaannn Aminehumamoms hep yaparım çooookta seçerim mükemmel bi tatlı ama azıcık uğraştırıyor ama yemediyseniz tavsiye ederim deneyiiinn
Cicektebenimcicekligunlerde Ben kışın hep yapıyorum. Sütlacla tadının alakası yok. Unu kısık ateşte kavurup, Sütlü şerbet döktüğün için, Birde fırında üstü yanıyor..🫠😋 Tadı benzemiyor sütlaca yada muhallebiye.. 🙂
Aminehumamoms Cicektebenimcicekligunlerde sıcak sıcakmı koyuyorsunuz fırına birde tepsiye su koyuyormusunuz sütlaçı fırına öyle koyuyoruzta
Cicektebenimcicekligunlerde Aminehumamoms Biraz kabuk bağlayana kadar dışarıda bekliyor. Kabuk baglayinca üstü ve çabuk yanıyor. 🙂
Aminehumamoms Cicektebenimcicekligunlerde peki birşey sorabilirmiyiim🙈 kalanı dolapta saklayabiliyomuyuz yenirmi yani soğukta
Cicektebenimcicekligunlerde Aminehumamoms Ben soğuk daha çok seviyorum. 😀 Daha katı oluyor. Süt helvası yapma zamanım gelmiş 😂
Cicektebenimcicekligunlerde Aminehumamoms Canım çekti diyetteyim tatlı hakkımı da yedim 😭🤣 İnşallah beğenirsiniz. Biz böyle değilde unu tereyagiyla kısık ateşte kavurup kokusu çıkınca Ayrı kapta hazırladığımız şerbetli süt şerbetini üstüne döküp vanilin katıp koyulasinca fırına atıyoruz.Yumurta katmiyorum.Üstü yansın diye şeker sebiyorum acelem varsa bursaliyim bizim burda pastanelerde çok olur. 😋
simseklivekalpli Aminehumamoms sakızlı muhallebi gibi güzel bi tad aslında. Ama yapımı uğraştırıyor o yüzden bir kere yaptım.