Zaten kolik bir bebeğim vardı 3. Aya doğru düzeldi çok şükür ama 1.5 aydırda sürekli ilgi isteyen hatta kucak isteyen bir oğlum var sürekli ağlıyor oyun falan oynamak istemiyor her şeyi atıyor itiyor eliyle ne kahvaltı ne yemek ne ev işi bunları zaten yapamıyorum tuvalete bile koştur koştur gidiyorum kıyameti koparıyor gözünün önünden ayrılınca çok şükür sağlığı sıhhati yerinde ama çok bunaldım artık o uyur uyumaz bende uyuyorum hiçbir aktivitem yok hiç düzelmicek gibi geliyor artık bana bu durum😞 bu aylarda bebekleriniz nasıldı geçici bir durum mu yoksa böyle geldi böyle mi gidiyor🥹