Kızlar günaydın benim kızım 10 aylık oldu ve bebekken çok sert misket gibi kakalar yapardı her günde olsa katı mama kullanırdık kusma sorunları vardı ondan diyorduk normal mamaya geçince geçer dediler doktorlar şimdide normal mamaya geçtik 8 aylıktı ve hala çok sert kaka yapıyor her gün yapıyor ama çok zorlanıyor bazen benim müdahale etmem gerekiyo yoksa yapamıyor bir çözümünüz varmı?
Su çok içiyor sebze veriyorum her öğünde ne yapcğaıöı bilmiyorum başka