Merhaba, bebeğim 10 aylık grip oldu burnu tıkalı ayrıca öksürüyor böyle balgamlı gibi ama tabi yavrum atamıyor balgamı daha küçük olduğu için. Doktora götürdüm grip için damla bide calpol verdi kendim de serum fizyolojik yapıyorum evde güç bela😞 bunların dışında ne iyi gelir geleneksel yöntemlerde olur annem mesela dün gece zeytinyağı sürüp gazete kapattı sırtına o sanki biraz rahatlattı onun dışında bildiğiniz cocuğunuza yaptığınız bisey varsa benimle paylaşır mısınız lütfen oğlumun hic keyfi yok normalde cok hareketli bi bebekti başını kaldıramıyor doktor ayrıca şekersiz ıhlamur ile Nane limonda içirebilirsin dedi fakat cocuk hicbir şey yiyip içmek istemiyor iştahı da kapandı resmen cok kötü bi durum bebekler hasta olmasın 🤲🏼